piątek, 23 maja 2014

Uwaga!!!



Kochani!
Przybywam do Was niestety ze złą wiadomością. Czuję się, jakbym zawodziła najlepszych przyjaciół, czy rodzinę, ale niestety podjęłam taką decyzję. Blog zostaje zawieszony do odwołania! To nie była łatwa decyzja, wręcz odwrotnie... ;c Powodem tego jest między innymi brak czasu z powodu szkoły i pomysły na inne opowiadania, które krążą mi po głowie. Wiem, że czekacie na dalsze losy Klausa i Katherine, ale po prostu nie jestem w stanie przedstawić Wam teraz choćby zarysu ich dalszej historii. Może wrócę, może nie, ale zawsze będę z Wami, a ten blog będzię częścią mnie. Mam nadzieję, że kiedy wrócę do Was po niewiadomo jak długiej przerwie, będzie ktoś, kto na mnie zaczeka. Wiedzcie, że jeśli zdecyduję się wrócić, będę pisała tak długo, jak długo będzie choć jedna osoba to czytała. Znajdziecie mnie jeszcze tutaj --> Opowiadania głównie o Kolu i Katherine   To tyle..
Dziękuję za wszystko i przepraszam. Do miłego „zobaczenia”. ;) Po raz ostatni przed zawieszeniem Wasza Lexi. 


6 komentarzy:

  1. Hej. :)
    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział.

    jedna-twarz-dwa-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Zapraszam na kolejny rozdział po-prostu-tylko-ja.blogspot.com
    Nadeszły wakacje więc mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu i napiszesz coś nowego. Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowy rozdział kochana <3 <3 Cały czas czekam.. ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Główna bohaterka (Katherine Boleyn/Katarzyna Bolenna) umiera, na łożu śmierci odwiedza ją stary przyjaciel i opiekun z dzieciństwa- Leon, który za wszelką cenne chcę uratować Katherine. Akcja rozgrywa się w Nowym Orleanie w posiadłości braci Muller. Jeden z braci -Stefano wierny przyjaciel Katherine rozdarty pomiędzy nią i jej podobizną Heleną która wybrała drugiego z braci -Charles'a, który zmarł dwa miesiące wcześniej. Leon znajduje rozwiązanie w starej wiedźmie która może wskazać lekarstwo dla umierającej. Jednak Helena chcąc odzyskać ukochanego podejmuje najgorszy krok w swoim życiu i ocala Charles'a nie wiedząc iż potężne monstrum zakochane w Katherine jest w mieście i chcę odzyskać zmarłą ukochaną.
    > http://www.owoczatrutegodrzewa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. :)
    Zapraszam serdecznie do siebie po przerwie na nowy rozdział.

    nie-jestem-nia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana ♡ twoje opowiadanka są świetne uwielbiam je czytać ♥ piszesz wspaniale i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń