środa, 12 lutego 2014

Liebster Blog Awards

Hej kochani! Zostałam nominowana przez Angelika Sobczyk ;) Dziękuję ci za to bardzo!



Czym jest Liebster Blog Award?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
 Zadane pytania i moje odpowiedzi :3 
  1. Piszesz lub czytasz przy muzyce? Jak tak to jakiej?
I czytam i piszę przy muzyce. Sprawia to, że odrywam się od rzeczywistości. Słucham różnej muzyki, ale najczęściej piosenek z filmów i zespołu Hurts. Pomaga mi to przy pisaniu. Niektórzy uważają to za dziwne, ale dla mnie to całkiem normalne ;]

2. Ile masz lat?
W tym roku będę miała 15 ;)

3. Jakie masz hobby po za pisaniem?
Poza pisaniem? Hmm… Uwielbiam grać w siatkówkę (jestem wystawiającą xd), słuchać muzyki, a przede wszystkim kocham czytać książki. Szczególnie fantastyczne.

4. Ulubione filmy albo seriale?
Filmów jest dużo… ale m. in. Szybcy i Wściekli (wszystkie części), Piraci z Karaibów, Dary Anioła i wiele innych. Seriale to: Pamiętniki Wampirów, The Originals, Słodkie Kłamstewka oraz Twisted c;

  1. Ulubiona książka?
Ich jest tak wiele… Między innymi: seria Darów Anioła, Akademii Wampirów i Kronik Krwi :3 Trylogia Kluczy Nory Roberts oraz Diabelskie Maszyny i Proroctwo sióstr ^^

6.  Czego najbardziej się boisz?
Boję się, że kiedyś zostanę sama, nie będę miała żadnych przyjaciół i czytelników na blogach ;D

7. Na czym najbardziej Ci zależy?
Na rodzinie, przyjaciołach, a także na czytelnikach ;] Chcę, żeby więcej oceniło to, czy umiem pisać, czy się do tego nie nadaję.

8. Jakie stworzenia fikcyjne podobają Ci się najbardziej? Np: Wampiry, Wilkołaki itd.
Trudne pytanie. Napiszę tak: wampiry mnie kręcą. W każdej książce inaczej je opisują. W jednej mogą wychodzić na słońce, w innej się palą, a w jeszcze innej świecą. Za wilkołakami nie przepadam. Ciekawią mnie też czarownice. Czary, zaklęcia i rytuały ;) Czarownicy tacy jak z Darów Anioła… MAGNUS! Jak ja go kocham <3 Uwielbiam też Nocnych Łowców.

9. Jak masz na imię i jakie jest twoje przezwisko?
Na imię mam Ania (niezbyt podoba mi się to imię, ale co poradzić. Bardzo podobne do imienia mojej siostry :/) Przezwiska ogólnie nie mam, ale moja koleżanka mówi na mnie Iwaszkow, bo tak podpisuję się na jednej stronie o książkach :3


10. Co lubisz w sobie najbardziej?
Nawet nwm czy coś w sobie lubię. Jestem bardzo wymagająca dla siebie. Uważam się za brzydką i beznadziejną. Ale jak już musze odpowiedzieć, to najbardziej lubię w sobie szczerość i zamiłowanie do książek.

11. Gdzie najlepiej Ci się piszę lub czyta?
Nie mam dużego wyboru. Pisać muszę na komputerze w pokoju rodziców, nie przeszkadza mi to, chyba że w pokoju są moje siostry, które są bardzo ciekawskie i czytają, to co piszę :c Czytać lubię wszędzie, gdzie jest spokój. Jak go nie ma, to sięgam po słuchawki i czytam, słuchając muzyki. Lubię czytać na balkonie w lato, gdy jest ciepło. Wiem, dziwne, ale cóż…. ;]


Nominuję:
 
 
 
Niestety tylko tyle, bo już ostatnio mój drugi blog został nominowany i nie chciałam się powtarzać ;) Więc, jeśli ktoś by był ciekawy to proszę tu ---> Opowiadania głównie o Kolu i Kath

Moje pytania:

1. Ulubiona książka? 
2. Lubisz słuchać muzyki? Jak tak, to jakiej?
3. Twoje marzenie?
4. Ile masz lat?
5. Co lubisz w sobie najbardziej?
6. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
7. Jak wpadłaś na pomysł, żeby zacząć pisać?
8. Ulubiony film lub serial?
9. Czego się boisz najbardziej?
10. Co sprawia, że się uśmiechasz?
11. Co lubisz robić, poza pisaniem?


Chociaż uważam, że nie zasłużyłam na nominację bardzo dziękuję ;]


2 komentarze:

  1. Nie ma za co :)
    Mam jedno pytanie odnośnie Twojej odpowiedzi, konkretnie o przezwisko:
    Czy jesteś adminką strony na facebook'u "Anioły upadają, Rose." ?
    Pozdrawiam i powodzenia.
    Dark Angel^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, akurat na tej stronie nie ;) Ja adminką jestem na tej stronie o Akademii ;3 Rose i Lissa-Siostry Krwi, tam akurat podpisuję się Lissa :D
      Iwaszkow podpisuję się na stronie Stan: Wiecznie zaczytani ;3
      Także pozdrawiam :)

      Usuń